God jul!

God jul!
Ojoj, har glömt att blogga 5 dagar i rad nu!
Sorry ^^
God jul i alla fall, hoppas ni haft det bra.
det har jag.
Detta blir nog mitt längsta inlägg X)
Här är "lite" bilder från julafton;

Dagen innan jul gjorde mamma och jag kanderade äpplen^^
Men efter ett stort julbord är väl ingen sugen på ett kilo
äpplen, så de blev bara en centerpiece :)

Mamma hade köpt en kalender i form av en julgran. Kawaii, va?

I nr 24 fick jag två biobiljetter till mig och min vän.

Såhär såg bordet ut strax innan dukning.

Och här är ett par ljusstakar som jag tyckte var söta.

Julstjärna ^^

Och nu kommer lite annat Xo





Och sen kom Tomten!



Fast lillebror vill också vara tomte :)

i Julklapp fick jag: en rosa myskofta,

en gél,

Nagellack och läppglans,

En ASUS Laptop :D

Och pengar. (kändes lite fånigt att fotta mina pengar
så det blev en "googlis") ^^

Och efter en lång dag med god mat, härlig julstmämning och mycket
släkt, är det skönt att sjunka ner i soffan och se film.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0