Kväll på stan :)

Idag hade jag Tomteluva :))
tyckte det passade såhär juletid.

Sedan gick jag på stan med bästizen Isabellé

Hon kör på helrosa!

Själv tog jag ett läppstift som matchade luvan ;)

Lite (många) nagellack i tuffa färger

Läppglans!

Läppstift!

Isabellé!

Rouge!

Nageltester!
Ja, ni fattar, smink,smink, kompis, smink helt enkelt X)
Sedan gick vi ut från Åhléns och ner mot banken.
där träffade vi en gammal kompis!

Jag och min gamla (gaaaaamla) vän.

Isabellé fick också tid att bekanta sig.

Också en puss...
(lägg märke till hennes tårar eftersom vi snart ska gå)

och sen skakade vi hand med bankdirektör'n...

Vi hoppas på $$pengar$$ !!

Hejrå <3


Kommentarer
Postat av: isabellé

jag älskar dig oxå XD men du fåååååår inte lågga ut bilder på en sopa som mig i din fina blogg! <3<3<3

2011-12-10 @ 09:21:47
URL: http://emmislillalivsblogg.blogg.se/
Postat av: Emmi

Feh?

Sopa??

Och vart haru fått det ifrån >:0

2011-12-10 @ 09:54:51
Postat av: isabellé

mig själv! <3

2011-12-11 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0