Facebook -vs- Hackers

Ibland kan du inte hålla din information hemlig.
ibland kan du inte kontrollera vem som vet om dig.
ibland kan du inte stänga vissa personer ute.

En dag skulle jag logga in på Facebook, jag skrev in e-mail och lösen som vanligt,
när det kom upp en ruta där det stod "ditt konto har spärrats för tillfället".
jag förstod ingenting men tröck på "fortsätt".
då stod det "skriv av bokstäverna du ser här nedan",
så kom det upp kinesiska tecken!
dagen efter lyckades jag dock skapa ett nytt lösen på över 20 tecken.

en hemsida kan inte skydda dig.


Kommentarer
Postat av: <3<3

Så rätt så!! Usch tänk egentligen vad som kan hända!!! o.O :S :$

2011-11-20 @ 13:47:28
URL: http://thesunflowerseed.bloggplatsen.se
Postat av: josse

guud va läskigt D:

2011-11-29 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0