Gävle, nästa!

jaha, idag åker man till Gävle med bästa kompisen då!
såhääääääääääär stressad och trött var jag på morgonen då jag inte var klar med packningen..

"puh"
äntligen klar! en liten bild på mig.
=)
blev rätt bra. ja, förutom håret då.
men det är aldrig i ordning!
jag hade en vit t-shirt och mörka jeans tights på mig. tillsammans med en ring
och lila converse. och så en svart skinnjacka ;)

nu e jag och bästisen på tåget till Gävle.
här är en bild på hennes mellis,
också ett par snygga stövlar i bakgrunden!

här är min käraste vän, Isabelle ^^
tyvärr har hon ingen blogg.

också en liten til bild på mig. lite failad, men jag vill gärna dela med mig av...
av...av min fail!


Hejrå!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0